Monday, August 13, 2007

Somet Ohhhh SOMET...

Last aku ajak lah kawan-kawan kau datang berambeh kat rumah. Maklumlah dah lama tak jumpa diaorang ni. ya lah lebih kurang 2 minggu dah tak jumpa. Antara kawan-kawan yang datang tu tidak lain dan tak bukan si COMEL....

Last nite tak tahu apalah yang jadi masa dia mauk datang ke rumah aku. Mungkin dia rushing kot. Semalam masa kat gereja semasa servis aku ada kata kat si Comel ni " ehh..misai kau dah panjang lah, bila mau cukur???, nantilah jawapnya...
So malam tadi masa tengah tunggu Mama prepare makanan di dapur sedang aku dan Princees Mayr tengok TV, Si Comel pun datang. Kami pun duduk di living room sama-sama sambil tunggu mama prepare the food. Dengan tidak sengaja aku tengok dia punya misai hanya sebelah saja yang sudah di cukur...Waduhhhh..apa sudah jadi ni?????Bila aku tegur barulah dia perasan yang dia terlupa lagi sebelah bahagian misainya itu. You people just imagine dari rumah dia datng ke rumah aku ni dengan sebelah lagi misainya belum bercukur...Nasib baik tak pergi mengorat anak dara orang or pergi ke supermarket. Aku gelak cukup-cukup kat dia malam tadik...actually sekarang pun aku tersenyum kodok ingatkan cerita malam tadi...

oh yaa...lepas aku tegur tu cepat-cepat dia minta kalau-kalau aku ada pisau cukur..aku kata tak ada. ya lah sengaja mau tunggu kawan-kawan yang lain untuk tengok. Tapi mama tak sampai hati lalu beri Si Comel pisau cukur baru. Terus saja dia capai pisau cukur tu and shave dia punya SOMET tu........Mana tidaknya sebelum tu cakap pun tutup mulut dengan T-shirtnya takut orang nampak dia punya misai yang sebelah belum bercukur...heh..he..he..he....

Moral of the story...periksalah misai anda sebelum keluar selepas bercukur...takut ada yang belum bercukur...COMEL...thanks for that incident....LAWAK lah....

No comments: