Monday, August 27, 2007

Hiiiiiiiiiiiii....hiii...hiiii.......

Apa aku rasa jika aku disuruh bercuti?????
Tolonglah bagi aku jawapan????
Ya lah ...dah lah banyak kerja, apa macam mauk cuti ho...

Pagi tadik my colleague intercom aku tanya bila aku mauk cuti...WOW lain pula sudah jadi ni...Macam WORKAHOLIC pulak rasanya ni..Apa aku mau buat kalau aku BERCUTI huh...
My Colleague ni kata aku punya cuti ni banyak bah, so untuk menghabiskannya aku disuruh CUTI..Tapi aku tiada idea mau buat apa untuk cuti.
Kerja pun masih bertimbun ni..Dah lah pagi tadi aku kena inform suruh pergi ke Mukah nextweek for one week buat pameran. MACAM MANA NI????kata suruh cuti tapi bagi lagi task....
At last pagi tadi untuk tidak mengecewakan diaorang aku apply cuti sehari hari Khamis ni..prepare mauk celebrate MERDEKA DAY...logik ka??????Patriotik sungguh bunyinya. Yalah ambik cuti on the eve of Merdeka Day.

No comments: