Thursday, August 2, 2007

PONY TAIL OH...PONY TAIL....


I wonder most of us pasti tau & pernah dengar this word..Pony Tail...tapi malam tadi masa pegi karaoke with my friend, si Comel & Jack...kita orang lepaklah di pub (Latong Cafe, Miri)..
Beer nya di sana tu murah saja...about RM 24.00 per set..botol tiger kecik lagi tu..apalagi kita belasah lah minum terus dari botol...

Mau dijadikan cerita adalah satu orang waiteress tu pakai baju yang tulisannya betul-betul kat "Breast"nya...dah lah bajunya pun seksi and this waiteress pun tak putus-putus layan kami punya meja...satu masa tu datanglah kegilaan aku lalau aku tanya si Comel....Kau pernah dengar word PONY BREAST kah???? apalagi dia pun tak paham sehinggalah that girl lalu dekat kami...

last nite aku tak bawak aku punya kamera kalau tidak...bolehlah aku show gambarnya kat sini...
Hidup PONY Breast!!!!!!!!!!!

No comments: