Monday, March 24, 2008

Gambar terbaru aku

Haus betol betol nih....mineral water saja bah

Jamming sama INDON ladang......."Tak Bisakah"..



ini dia combo picture lelaki bidayuh "babeh Blues" Macho & Boroi terakhir..he..he..he





HAPPY & BLESSED EASTER to you all...mesti korang dah rindu kat aku nih kan???ya lah dah lama sangat tak ada berita. Bukan tak mau menulis tapi tak ada masa la. Asyik ja keluar. DI LUAR KWSN LIPUTAN bah. tak ada laine.
Ini adalah antara gambar-gambar aku yang terbaru..semasa lama mengHILANG dari dunia blog nih...Rindu jugak nak blogging tapi apa boleh buat tak ada masa aku asyik jer kluar OUTSTATION...Gambar ni kebanyakannya adalah CANDID Snap photo oleh si shamsul colleague aku dari Kuching semasa kami di LUNDU. Dalam ladang tuh....Gitar yang aku main tu pulok....Mat Indon ladang tu yang punya, sementara boring tu aku JAM lah sekejap...lagu DANGDUT you...he..he..he..(masa Jam tu teringat pulok kat gitar aku kat rumah) jauh betol beza bunyinya bah...Oh ya tempat aku ambil gambar ni pun dah dekat sempadan Indonesia. Dekat KPG. BIAWAK, LUNDU, SARAWAK. Balik dari sana aku sudah bisa ngomong sikit-sikit sih bahasa Indon nya. OK ngak pak & ibu...

No comments: