Tuesday, March 25, 2008

Festival of Praise....

Ha..ha..ha..ha..aku main gitar lagi....tonite nih ada practise untuk Festival of Praise yang akan diadakan pada this coming 30th Sunday...Wow..i'm expecting yang terbaik. My group akan main full set band kali ini. Salim in Lead Guitar, Me in Rythm, Felix in Bass, King in Keyboard, Jerry in Organ & Drum will the new kids on the Block ...aku lupa pulok nama budak nih...
Hopefully semuanya kali ini ..ya lah lama jugak aku ni tak main gitar..sejak Jamming ngan Indon ladang ari tu kot...(Tak Bisakah)....well..harap-harap semuanya ok kot..Malam nanti aku ambil gambar kami orang practise dan publish dalam aku punya blog ok????

Oh ya...bagi orang-orang Bintulu tu jangan lupa datang ok...

Festival of Praise

Date : 30th MAc 2008
Venue : St. anthony Church, Bintulu
Time : 7.00 pm

again....jangan lupak...lepas tuh ada POT LUCK @ God's Choice makan-makan event..nyum..nyumm nih...

No comments: