Monday, December 31, 2007

Happy New and Prosperous Year 2008

Today is the last day of the year 2007. Wow cepat jugak masa berlalu huh...tak sedar pulak dah ujung tahun.Well sebelum apa-apa , i just wanna wish you all my friends far and near Happy New Year 2008 and also mau minta ampun dan maaf jika ada yang terkasar bahasa dan yang terKURENG sepanjang tahun 2007 ini.
This year actually banyak pengalaman baru yang aku experience and rasanya macam tidak mau lepaskan semuanya and kalau boleh mau dia kekal selamanya. This year also is a great blessing kerna ada ramai kawan baru yang sentiasa menyokong dalam iman saya sekeluarga.Yalah we all baru saja datang ke Bintulu ni, tapi banyak jugak kawan-kawan baru yang kami jumpa. Syok juga rasanya macam kat kampung sendiri pulak.
Yang tidak baik juga ada tapi percentagenya sangatlah sedikit sekali, yalah kalau mau dikira dari segi kuantitatifnya mungkin kurang dari 5%. Lagipun apa yang mau kita concentrate dengan angka yang kecil itu ya...Ya lah perkara yang macam itu mengingatkan aku movie Robin William "PATCH ADAM" yang mana mengatakan jika kita tumpukan perhatian kepada satu masaalah sebenarnya kita telah buang masa kerana kita cuma fokus kepada satu benda yang kecil padahal yan lebih besar merangkumi masaalah tersebut kita tidak lihat....jadi buang masa saja namanya kan???
Next year apa pulak aku punya azam ya??One thing for sure nak tambahkan bilangan family member aku ni. kalau boleh nak yang kembar.....he..he..he...tak lah aku sunyi bila dah tua nanti kan???

2 comments:

bibie said...

Happy New Year to you and your family.

gkvaener said...

Spincer, Happy New Year!!!